A zase po roce byly tu Vánoce

20.01.2012 10:50

Tak se hlásím po delší odmlce s novými zprávičkami okolo vánočních svátků. Všechno to u nás vonělo skořicí a vanilkou, všude plno spěchu, panička nás pořád vyháněla se Šerinkou z kuchyně odkud se každou chvilku linula jiná vůně, nedalo se to prostě vydržet. A pak to tu bylo, Šerinka i já jsme už věděli že ten den je všechno jiné, tajemné a sváteční, prý do večera nesmíme nic papat, aby jsmě viděli zlaté prasátko, ale stejně jsme dostali sváteční večeři.

Pod stromečkem jsem byla první , co tam bylo dobrůtek a šustivých pytlíčků s laskominami. Jenže v nestřeženém okamžiku jsem popadla Šerinky klobásku a to jsem neměla dělat, byla z toho memla a skoro jsme porazili stromeček, škoda jen že nikdo nestihl fotit, Pak mi nasadili nějakou čepici a v tý mě chtěli vyfotit jako slušně vychovanou holčičku, no, dalo to fušku, Šerinka se mnou taky nemluvila po tom boji o klobásku a tak ty fotky jsou takový jaký jsou.....

No a na prasátko taky došlo, sice nebylo zlaté, ale ovárek na Silvestra se povedl a ouška jsme dostali se Šerinkou k obědu.

Jinak sníh stále moc nepadá, procházek si ale užíváme dost a dost.

Posílám mokrou pusinu a přeji krásné lednové dny

Vaše Ellis

A ještě pár foteček z Vánoc 2011