MVP České Budějovice - 2. místo :)

09.10.2010 19:11

Dnešní krásnou slunečnou sobotu jsme si zajeli na Mezinárodní výstavu psů do Českých Budějovic. Vystavovala jsem se s naší Danuškou a opravdu nám to skvěle běhalo, krásné druhé místo je toho nejlepším důkazem! Také bráška Ecaill zabodoval a skončil jako já na druhém místě. Pak jsme to spolu rozbalili a lítali a dováděli jako zamlada.... Nakonec mi panička udělala radost a koupila mi zelený domeček, už si v něm pěkně spinkám a těším se na další dobrodružství, která mě čekají.

Pac a pusu  Vaše Ellison

Výstava: MVP v českých Budějovicích
Kategorie: dorost
Posudek: dobrý rámec,dobrá kostra,pěkná hlava,nůžky,výborná horní linie,korektní postoj,výborný pohyb,pěkné zaúhlení 
Známka: velmi nadějná
Umístění: 2. místo
Rozhodčí: Otakar Vondrouš (ČR)