Rozloučení s kamarádkou Šerinkou

09.03.2012 20:44

Dne 28. února 2012 mě opustila má nejlepší kamarádka Šerinka (*9. května 2002). Už ji ale nic nebolí a má se zase dobře, a tak mé paničce poslala dopis na rozloučenou.

CherryMoje milovaná paničko, 
vidím, jak jsi stále moc smutná a proto musím napsat pro tebe pár řádků. Posílám je z veliké dálky, odkud se ještě nikdo nevrátil, ale kde jsou již všechna zvířátka zase veselá a šťastná. Tak, jako byla na zemi s těmi, kteří je milovali. Přišla jsem k vám jako malé, zrzavé štěńátko, byla jsem prý moc hodná, nikdy jsem nic nerozkousala a nezničila. Byla jsem obklopena láskou a péčí a vyrostla jsem v krásnou psí holku - takový život bych přála každému pejskovi.

Moc se mi líbili dlouhé procházky lesem, kolem vody, dovolené na horách. Pořád jsem byla s vaší smečkou a byla šťastná. Když jsi mi přivedla domů malou Ellisku, byla jsem jí po celou dobu ochránkyní a kamarádkou. Snažila jsem se s ní držet krok seč mi síly stačily, ale moje nemoc mi již nedovolovala s ní bláznivě dovádět. I tak jsem byla vždy nablízku a hlídala malou divošku.

Chci ještě jednou poděkovat za krásný život a především za to, že jsi mě v nejtěžších chvílích života neopustila a mě se z toho lidského světa odcházelo lehčeji s hlavou v tvém klíně. Teď si zase lítám po krásných zelených loukách se všemi kamarády a jen čekám, až se spolu zase sejdeme.

Pozdrav a pac posílá ze vzdálené země za mostem duhy tvoje věrná přítelkyě Šerinka.